Wednesday 24 April 2013

Outfitpost: Silk & Silver


Wearing one of my favorite tops, a treasure found on the latest Dries Van Noten stocksale. The faux leather jacket is already one of my best spring-buys, and I'm verrrrrry glad I can finally wear this one instead of my winter coat. The weather even let me wear these open shoes!

Hier draag ik een van mijn favoriete tops, een schat die ik vond op de laatste Dries Van Noten stockverkoop. Het nepleren jasje is nu al een van mijn beste lente-aankopen, en ik ben heeeeel blij dat ik eindelijk dit kan dragen in plaats van mijn winterjas. Het weer liet zelfs toe open schoenen te dragen!


Earrings - H&M - Oorringen
Faux leather jacket - sweewë - Nepleren jasje
Embellished top - Dries Van Noten - Versierde top

Pants - H&M - Broek

Heels - Fornarina - Schoenen

Ring - Thailand - Ring

Nailpolish - Hema - Nagellak

1 comment: